![](http://s017.radikal.ru/i428/1111/f7/7d13a7c4f70d.jpg)
Психолого-педагогічна діагностика школярів
![](http://s014.radikal.ru/i328/1111/80/5be0f55823f2.jpg)
особистості учнів та їхні родини, визначити сильні та слабкі сторони характеру учня, виявити творчі та інтелектуальні здібності дітей, правильно спланувати навчально-виховний процес у класі, скорегувати виховання проблемних учнів.
Видання рекомендовано педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл усіх рівнів.
Робота з обдарованими дітьми
![](http://simonischool.at.ua/Kartinki_2/Robota-z-obdarovanumu-ditmu.jpg)
Автор: Володарська М. О.
Мова: українська
Рік: 2010
Кількість сторінок: 190
Формат: pdf
Розмір: 60 Mb
У посібнику висвітлено деякі аспекти роботи з обдарованими учнями в початковій школі, а саме: методика виявлення обдарованих дітей, категорії та сфери учнівської обдарованості, методи дослідження інтелекту і креативності обдарованих дітей, форми і методи роботи з обдарованими учнями, поради щодо розвитку творчих здібностей учнів 1–4 класів тощо.
У практичному блоці автори посібника систематизували досвід роботи з обдарованими дітьми (пізнавальні, творчі завдання, підготовка до предметних олімпіад тощо).
Діти з особливостями розвитку в звичайній школі
![](http://simonischool.at.ua/Kartinki/Deti-s-osobennostjami-razvitija.jpg)
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 111
Формат: pdf
Розмір: 44 Mb
У посібнику представлені рекомендації щодо діагностування, психологічної підтримки, корекційної роботи з дітьми, які мають певні особливості (розлади зору, слуху, мовлення та ін.) й проблеми розвитку й навчаються в звичайній школі
Інтерактивні вправи та ігри
![](http://simonischool.at.ua/Kartinki/Interaktuvni-igru-Kycherova.jpg)
Автори: Кучерова Г.М., Ягоднікова В.В.
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 144
Формат: pdf
Розмір: 51 Mb
У книзі Кучеровой Г. М. «Методика проведення гри на уроці» представлені розробки дидактичних, рольових, інтелектуальних, педагогічних ігор та методика їх застосування у навчальному процесі. У книзі Ягоднікової В. В. «Інтерактивні форми і методи навчання і виховання учнів» розкрито суть інтерактивного навчання і виховання, представлені його теоретичні засади, методика використання інтерактивних технологій, форм, методів, прийомів, методичні рекомендації щодо їх застосування.
Увага! Особливі діти
![](http://simonischool.at.ua/Kartinki/Uvaga_Osoblyvi-dity.jpg)
Автор: Туріщева Л. В.
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 128
Формат: pdf
Розмір: 46 Mb
У посібнику пропонуються методичні та практичні рекомендації з організації роботи з дітьми, які потребують особливої уваги — тривожними, гіперактивними, ліворукими, пасивними, обдарованими та ін. Докладні розробки вправ, ігр, тренінгів надають значну допомогу шкільним психологам, класним керівникам та значно збагатять їхній професійний арсенал.
Тренінги для вчителів з педагогічної майстерності
![](http://simonischool.at.ua/Kartinki/Treningu-dlya-vcheteliv.jpg)
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 159
Формат: pdf
Розмір: 49 Mb
Посібник містить розробки тренінгів для вчителів, що допоможуть їм регулювати свій емоційний стан, раціонально будувати взаємини з колегами, учнями, їх батьками, толерантно спілкуватися, правильно реагувати на конфліктні ситуації тощо. Заняття побудовані на основі активних та інтерактивних технологій. Для шкільних психологів, заступників директорів, керівників МО.
![](http://s48.radikal.ru/i119/1112/7c/d960e4d6cfcd.jpg)